Všeobecné obchodné podmienky 

     Prevádzkovateľom internetového obchodu www.bio-scandic .sk je spoločnosť: Scandicfashion s.r.o., so sídlom: Klincová 37, 821 08  Bratislava, IČO: 46 911 162,

DIČ: 2023638320, IČ DPH: SK2023638320, kontaktná osoba: Katarína Repková, e-mail: obchod@bio-scandic.sk

Definícia základných pojmov:

Predávajúci – Scandicfashion s.r.o., Klincová 37, 821 08  Bratislava
Spotrebiteľ, zákazník – fyzická alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar cez náš internetový obchod a uzavrieť s nami kúpnu zmluvu, ktorej predmetom je tovar ponúkaný cez náš internetový obchod, a ktorá za týmto účelom riadne vyplnila a odoslala záväznú objednávku.
Sprostredkovateľ – spotrebiteľ, ktorý tovar nakupuje za účelom ďalšieho podnikania (maloobchod, potravinárske prevádzky,a pod.) a je zapísaná v Obchodnom registri SR, resp. v Živnostenskom registri SR.
Konečný spotrebiteľ – nakupuje výrobky pre osobnú potrebu, alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti.
Objednávka – je návrhom kúpnej zmluvy medzi spotrebiteľom a predávajúcim a tá je uzatvorená oznámením predávajúceho spotrebiteľovi o prijatí jeho objednávky.
Dopravca – prepravná spoločnosť, t.j.  Slovenská pošta al
Minimálna trvanlivosť - doba, počas ktorej si potravina uchováva svoje špecifické vlastnosti. V rámci tejto doby predávajúci zodpovedá za predávaný tovar a spotrebiteľ u neho môže reklamovať zistené nedostatky tovaru (pokiaľ dodržal všetky podmienky pre správne skladovanie ).

Zasielanie tovaru:

     Tovar dodávame Slovenskou poštou, alebo kuriérskou službou GLS. Poštovné, alebo kuriérske služby uhrádza príjemca. Poštovné je stanovené podľa taríf Slovenskej pošty a.s. Cena za kuriérsku službu pri balíku do 3 kg je 4,50 Eur. Doručenie tovaru kuriérskou službou nad 3 kg je predmetom dohody s predávajúcim. Pri preberaní zásielky kupujúci platí aj za tovar, ktorý si objednal.

Odstúpenie od zmluvy:

  1. Odstúpiť od kúpnej zmluvy (zrušiť objednávku) môžete po predchádzajúcej dohode až do chvíle, kým Vás neinformujeme o tom, že Vaša objednávka bola splnená (vybavená) a teda zásielka vyexpedovaná. Po vyexpedovaní zásielky ste povinný zásielku prevziať podľa ustanovení o prevzatí zásielky.
  2. Ak Vám tovar nevyhovuje, máte právo odstúpiť od zmluvy a tovar nám vrátiť podľa § 12 zákona č. 108/2000 Z.z. do 7 dní odo dňa jeho prevzatia.
    Odstúpenie od kúpnej zmluvy ste povinný oznámiť nám písomnou formou a zaslať tovar poštou ako doporučenú zásielku na adresu: Scandicfashion s.r.o., Klincová 37, 821 08  Bratislava. Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme.
  3. V oznámení o odstúpení od zmluvy ste povinný uviesť číslo objednávky, dátum prevzatia zásielky, kód a názov vráteného tovaru, číslo účtu alebo adresu na vrátenie peňazí. Požadujeme aj priloženie kópie dokladu o úhrade tovaru a dokladu o prevzatí tovaru (faktúra, dodací list). Oznámenie musíte podať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň danej lehoty. Je nevyhnutné, aby ste nám tovar vrátili v neporušenom obale, nepoškodený, v pôvodnom množstve a nepoužitý, pričom musí byť zachovaná primeranú starostlivosť o tovar. Uvítame, ak nám uvediete aj dôvod vrátenia tovaru, avšak to nie je podmienkou pre vrátenie peňazí.
  4. Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. Tovar sme povinní prevziať späť a vrátiť Vám najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
  5. Ak splníte všetky uvedené podmienky , vykonáme úhradu na číslo účtu, ktoré ste uviedli v oznámení o odstúpení od zmluvy prípadne poštovou poukážkou na Vami uvedenú adresu.
  6. Pokiaľ nemôžeme Vašu objednávku riadne vybaviť, bez odkladu Vám oznámime dôvod a navrhneme riešenie. Ďalej budeme postupovať podľa dohody so spotrebiteľom.
  7. Zásielky vrátené z dôvodu ich neprevzatia spotrebiteľom nebudú zasielané späť spotrebiteľovi. V tom prípade sa kúpna zmluva ruší. V prípade, ak spotrebiteľ sám prejaví záujem o opätovné zaslanie vráteného tovaru, máme právo žiadať od spotrebiteľa aj úhradu nákladov spojených s vrátením zásielky.
  8. UPOZORNENIE :  Spotrebiteľ nie je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je tovar, ktorý rýchlo podlieha skaze, t.j. tovar v akcii, ktorému sa končí doba minimálnej trvanlivosti.

Reklamácia tovaru:

  1. Reklamáciu na mechanické poškodenie obalu zásielky alebo na chybnú dodávku môžete uplatniť, pokiaľ zásielku prevezmete.
  2. Reklamáciu na kvalitu zakúpeného tovaru môžete uplatniť počas celej doby minimálnej trvanlivosti tovaru, najneskôr však v deň uvedený na obale ako dátum minimálnej trvanlivosti e-mailom na adresu: obchod@bio-scandic.sk
  3. Skutočný produkt a obrázok uvedený v našom e -shope sa môžu mierne odlišovať, čo však nemá vplyv na kvalitu tovaru. Táto odlišnosť nie je dôvodom na reklamáciu.
  4. Postup vybavenia reklamácie určíme po vzájomnej dohode v súlade s platnými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami §619 - §627 Občianskeho zákonníka a u sprostredkovateľov v súlade s ustanoveniami § 409-470 Obchodného zákonníka v ich platnom znení ku dňu uzatvorenia kúpnej zmluvy.
  5. Nie je možné si uplatniť reklamáciu na škody na tovare, ktoré vznikli  neodborným zaobchádzaním, prirodzenými stratami alebo nedodržaním podmienok skladovania.
  6. Reklamovaný tovar je spotrebiteľ povinný vrátiť späť v pôvodnom obale v čo najkratšom čase od zistenia nedostatkov a priložiť vyplnený reklamačný lístok, ktorý opatrí dátumom a podpíše. Je nevyhnutné uviesť najmä číslo faktúry, resp. objednávky, druh reklamovaného tovaru, jeho množstvo a dôvod reklamácie. Odporúčame priložiť aj dokumentačné fotografie a prípadne kópiu dokladu o zaplatení dopravy. Tovar musí byť zabalený do vhodného prepravného obalu, aby nedošlo k mechanickému poškodeniu počas prepravy. Za takéto poškodenie tovaru nezodpovedáme.
  7. O  spôsobe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
  8. V prípade oprávnenej reklamácie máte nárok na náhradu ceny za dopravu vo výške nutných nákladov na bezpečné doručenie (tieto náklady je nutné doložiť dokladom o tejto doprave).
  9. V prípade neoprávnenej reklamácie nemáte nárok na náhradu nákladov spojených s vybavovaním reklamácie.
  10. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní od prevzatia reklamácie a po márnom uplynutí lehoty máte právo od zmluvy odstúpiť.
  11. Ak sa zo strany spotrebiteľa jedná o opakovanú neoprávnenú reklamáciu, môžeme to považovať za zneužitie práv spotrebiteľa a môžeme si uplatniť právo na náhradu nákladov spojených s vybavovaním reklamácie.
       
     

Ochrana osobných údajov:

  1. Ochrana osobných údajov sa riadi zákonom č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov.
  2. Vyplnením a odoslaním objednávky nám dávate súhlas na zhromažďovanie a evidovanie Vašich osobných údajov a údajov o Vašich nákupoch. Tento súhlas máte právo písomne odvolať na našej adrese alebo prostredníctvom elektronickej pošty.
  3. Údaje, ktoré ste nám poskytli za účelom spracovávania a uchovania, môžete kedykoľvek zmeniť.
  4. Vyhradzujeme si právo vykonávať analýzy o správaní sa spotrebiteľov a návštevníkov našej internetovej stránky. Zaväzujeme sa, že osobné údaje spotrebiteľov neposkytneme tretej osobe. Spotrebiteľ však musí vziať na vedomie, že údaje, ktoré dobrovoľne poskytne v rámci sociálnych sietí alebo iných stránok, môžu byť použité treťou osobou a my za tieto informácie nenesieme zodpovednosť.
     

Orgány dozoru:

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Bratislavský kraj

Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172; 02/58272 104 , fax č.: 02/ 58272 170 , e-mail: ba@soi.sk


Regionálna veterinárna a potravinová správa- Bratislava

Polianky 8, 841 01 Bratislava 42, tel.: 02 64461209, Riaditel.BA@svps.sk